lördag, januari 17, 2009

Det funkade

Tack för alla tum-, stortå- och tasshållningar. Det verkar som det funkade!
Igår fick jag veta att jag fick båda lägenheterna om jag ville. Jag har velat fram och tillbaka men nu tror jag att jag har bestämt mig för vilken jag vill ha. Det får bli den första som jag kollade på. Jag har ju gått och hoppats att jag skulle få den.. men nu när jag fick den så känns det ändå inte helt rätt. Jag är ändå inte nöjd. Men jag kan nog inte bli helt nöjd, oavsett vad för lägenhet jag får.
För jag vill ju bo kvar här hemma. Med Sammi. Men Sammi bor ju inte här längre. Han kommer ju inte hem igen. Undrar när jag ska fatta på riktigt. Att det är såhär det är och ska vara nu.

16 kommentarer:

Jana | FRÖKEN GRÖN sa...

GRATTIS TILL LÄGENHETEN!
Det gick snabbt. När flyttar du in?

Olga da Polga sa...

Oj då ! Grattis säger vi också !!!
jag förstår att det är svårt att förstå allt som har hänt och händer runt dig nu ...
Varma tankar från oss

Ida sa...

Bra att du fick lägenheten! Jag hejar på dig :) Kram!

Victoria sa...

Grattis!!

Ida sa...

Vi har bara klämt fast den mellan väggen och sängen än så länge. tror inte vi kommer mycket längre heller. det funkar toppen :)

LInnea sa...

Hej! Skönt att du fick båda! Det är kul att få välja ibland! Lycka till med den och hoppas du kan trivas där. Om inte annat har du iallfall en lägenhet och kan byta sen!

kram
Línnea

Malla sa...

Grattis till lägenheten!!!!!=)

Kram

Malla sa...

Grattis till lägenheten!!!!!=)

Kram

challe sa...

grattis kul att du fick den=) när flyttar du?kramar challe o lilla alma.

challe sa...

hej ja hon kan nog har dom när som helst tycker hon växer så att det knakar=)

Ida sa...

Det gör han faktiskt - oftast vill säga. Såvida inte de jäklas med honom först ;) Då anfaller han!

pysselpralinen sa...

Tada! Grattis till lägenheten!! Det var ju himla tur att du fick den som du tyckte bäst om. Men jag förstår att det måste kännas himla konstigt.

Kanske kan lite rosa&prickigt papper från Lagerhouse pigga upp? Fast jag känner liksom på mig att du inte är så väldans rosa, eller hur? Du är nog lite för rock n roll för det. Jag å andra sidan är dömycket rosa+prickar. Fast inte överallt. Fast gärna på presentpapper! ;-)

☆Cel'Dara☆ sa...

Pysselpralinen: Du har så rätt så! Rosa är inte riktigt min grej faktiskt.
Men hur hundan har du kunnat lista ut det? Här går man ju och tror att man är lite hemlig och anonym på nåt vis.. men icke!
Eller så är du helt enkelt listig utav bara tusan! ;-)

pysselpralinen sa...

Äsch det var väl ingen konst (ler stort och sträcker stolt på mig) att lista ut att du inte är nån puttinutt-rosa-brutta. Det bara märks liksom. Det är annat än med mig mig som är totalförvirrad i min identitet. Är jag vit & sval eller kitsch-chik?? Hallå, jag veeet inte! Hur vet man, nä jag fattar inte! Jag kommer aldrig bli vuxen och ordentlig...*suck* :-)
Och du, nu måste vi gå och lägga oss!!! Aja baja nattugglor!

☆Cel'Dara☆ sa...

Pysselpralinen: Jag kan tala om att jag är minst lika förvirrad som du! (Är jag bara svart och rock'n'roll eller är jag lite tjejigt prickig och rockabilly oxå? Det där med att vara feminin och tjejig har jag aldrig fått riktigt kläm på faktiskt) Men av nån underlig anledning så tror folk att jag är så attans säker. Mycket märkligt!
Nähä du.. här ska inte sovas ännu på ett tag. Men så börjar jag ju inte jobba förrän kl 12 heller. :-D

Tant Grön sa...

Men grattis då!