måndag, januari 26, 2009

Born to lose, live to win

Jag längtar efter ork, motivation och en stor dos jävlar-anamma.
I väntan på ovanstående försöker jag peppa mig själv med nedanstående:

Motörhead - Ace of Spades


"You know I'm born to lose
and gambling's for fools
But that's the way I like it baby
I don't wanna live forever"

Just dom där raderna har jag skrålat otaliga gånger och jag har tappat räkningen på hur många gånger jag har sett Motörhead live. Men minst 5 gånger lär det i alla fall vara.
I år spelar dom återigen på Sweden Rock Festival. Jag får nog köpa en biljett faktiskt. Förr om åren var jag alltid där alla 3 dagarna, men i år får det nog räcka med endagsbiljett. Festivalliv tär på min arma kropp, så nu blir det till att köra mesvarianten och åka buss dit och hem istället för att tälta.
Men får jag bara se Motörhead så är jag nöjd!

Förresten.. här kommer en lite brudigare Motörhead-låt, tillägnad Kusin B. ;-)

Motörhead & Girlschool - Please Don't Touch


2 kommentarer:

Bettan... sa...

Tackar :)
Den var ju faktiskt bra, hade nog varit kul att spela den på Guitar Hero!
KRAM :)

☆Cel'Dara☆ sa...

Bettan: Haha, tänk att jag visste att du skulle skriva så! ;-P