söndag, december 21, 2008

Vad är grejen med flashiga bloggdesigner?

Visst, det är schysst med en snygg bloggdesign. Det kan jag hålla med om.
Men ser jag en till bloggdesign med usla mobilbilder i headern så tror jag ärligt talat att jag kreverar!
Och ja, jag lär mest sannolikt krevera. För det verkar nästan vara obligatoriskt att slänga in kassa mobilbilder i headern, åtminstone om du är tjej och mellan 13-30 år gammal.
Det är liksom ingen mening med att lägga ner energi på att göra en snygg design om man inte har några vettiga foton. Skippa hellre fotona i så fall!
Ni ser ändå bara löjliga ut där ni står plutar med läpparna och trycker upp brösten mot kameran. Suck...

6 kommentarer:

Malin sa...

jag har minsann inte tryckt upp några bröst :P MEN dock är mina bilder tagna med webcamen, enbart för att min kamera var sönder :( Men jag har 4 mpx upplösning på den bad boyen så det spelar ingen kvitta ;D

☆Cel'Dara☆ sa...

Malin: Haha, ojdå! Kände du dig träffad? ;-P
Det var ju inte meningen. Och som du själv skrev så plutar du ju faktiskt varken med läpparna eller trycker upp brösten mot camen! :-D

Therese sa...

Ock jag som skulle ta kort på systrarna och lägga upp på min facebook ; - ))

☆Cel'Dara☆ sa...

Therese: Systrarna? Facebook? Nu hänger jag nog inte med riktigt???
Förresten, har du skaffat Facebook iaf nu? Du som var sån motståndare, haha! ;-P

Therese sa...

Mina två hängtuttar då ; - ))

Sedan var det en Amerikansk uppfödare som sa, att man minsann måste vara medlem på Facebook för att vara med... (i inne gänget då !).

☆Cel'Dara☆ sa...

Therese: Haha, du är ju inte riktigt klok du! x-D
Och inte ska du lyssna på jänkarna inte, dom är ju helt ute och seglar har jag hört! ;-P