söndag, december 28, 2008

Usch, en sån rysare!

För ca 1 timme sen satt jag och lekte runt lite med koderna på min testblogg (jag har en sån för att kunna testa olika bloggdesigner innan jag lägger in dom på den här bloggen). Problemet var bara att jag uppenbarligen var för trött för att hålla på med just det.
För jag förstod inte att det var den här bloggens alla koder som jag raderade med ett enda litet musklick! Jag blev alldeles yr och kallsvettig när jag insåg vad jag gjort. Hela bloggen var alldeles svart med röd text. Med andra ord: inga prickar så långt ögat kunde nå. Hjälp!
Nu har jag pillat och grejat febrilt sen dess, och äntligen verkar det som att ordningen är återställd. (Och ja, nu har jag tagit en kopia på koden och sparat den på datorn. Om utifall att jag skulle klanta till det igen.) Puh!
Men nu har jag en spänningsvärk i axlar och nacke som heter duga. Fy fanken alltså. Det blir bums i säng för min del. Nattinatt på er...

1 kommentar:

Jana | FRÖKEN GRÖN sa...

MEN USCH!
Tur att det ordnade sig. Man kan ju få snörp för mindre.

Halsbandet i förra inlägget var himla fint.