torsdag, december 04, 2008

Salong Papiljotten

Jag har blivit utmanad av Kusin B, och utmaningen går ut på att man ska lägga upp en bild. Men inte vilken bild som helst, utan det ska vara just den 6:e bilden i den 6:e bildmappen på datorn.
Så här kommer min bild;

(Foto:Cel'Dara)

Vad ni ser på här är alltså en del av interiören på frisörsalongen som finns på Sivletto i Stockholm.
Vi var där i slutet på mars i år och då fick Sammi en schysst klippning á la Cajsa. Ifall man vill ha en rockabillyfrilla med det rätta stuket är det alltså hit man ska gå. Cajsa är verkligen en jätteduktig och noggrann frisör. Rekommenderas starkt med andra ord! :-)
Den här utmaningen skickar jag inte vidare till nån särskild, utan den som känner för det får gärna göra den.

4 kommentarer:

Kotteby sa...

6:e bilden i 6:e mappen?


Vidvinkel = vill haaaaaa!!!

☆Cel'Dara☆ sa...

Kotteby: Jaa.. vaddå? Den 6:e bilden i den 6:e bildmappen skulle det vara. Hänger du med eller? :-P
Ska det vara fst vidvinkel eller zoom?

Jana | FRÖKEN GRÖN sa...

MEN HJÄLP! För skojs skull kollade jag precis vilken den sjätte bilden i den sjätte mappen var hos mig och jag tror jag dör! Ja det är på hunden men det är en ganska speciell bild, ha ha ha, och den måste jag nog lägga upp...

Iris sa...

Hej! Jag har utmanat dig på min blogg!

Härlig inredning på den salongen, lite udda :)