söndag, december 07, 2008

Nöjd ändå

Jag har faktiskt inte sytt en endaste liten millimeter idag, trots mina planer i natt.
Men jag är ändå nöjd med dagen, för vi har varit duktiga och putsat och fejat hela lägenheten.
Och så har vi stuvat om i lite skåp i köket. Det känns så skönt när man lyckats få plats med allt och dessutom kunnat slänga litegrann. Ok, jag har väl i och för sig inte slängt så mycket idag. Men många bäckar små vet ni! Och det viktigaste; min slängångest bearbetas sakta men säkert och det känns mycket bra.
Ojdå.. Nu låter jag nog som en sån som har prylar i högar från golv till tak i hela lägenheten. Haha! Men nej, riktigt så illa ställt är det faktiskt inte med mig! :-P
Efter en hel dags duktigheter hade jag verkligen ingen ork eller lust med matlagning också, så det fick bli pizza till middag istället. Jag är inte särskilt förtjust i snabbmat annars... men en pizza kan sitta rätt fint nån gång ibland. :-)

3 kommentarer:

Jana | FRÖKEN GRÖN sa...

Det är himla skönt att ha sådant gjort - slänga och organisera om. Jag hade också värsta slängångesten förr, men jag övar, och slänger ganska mycket numera.

☆Cel'Dara☆ sa...

Jana: Det är verkligen skumt det där med slängångest. För visst.. det känns ju skitjobbigt om man får ångra nåt man slängt. Men det är ju bara OM. Däremot så känns det ju alltid riktigt skönt när man slängt en del. Att ha för mycket prylar kväver känns det som..

Anonym sa...

Cal´Dara; Men vad trist att dom inte finns i Karlshamn. Så typiskt när det är något man vill ha, mig händer det är ofta. Jag köpte mina på Växjös Citygross. Bor du i Karlshamn? Där bor min mamma. :) Kram
Malin Inspiration & design