fredag, december 19, 2008

Julkort

Igår (eller i natt rättare sagt) bråkade bloggen med mig så jag kunde inte lägga in bilder. Jag kunde inte ändra nånting på designen heller utan att hela sk*ten hakade upp sig.
Allt detta hände efter att jag hade lagt in scriptet med snön som faller här på bloggen.
Jag blev tämligen nervös och såg framför mig hur jag aldrig nånsin skulle kunna lägga in bilder igen, eller aldrig nånsin få bort snön. Såg framför mig hur jag skulle bli tvungen att skaffa en ny blogg för att slippa snön efter jul. Huuu, hemska tanke!
Men det verkade bara vara nån tillfällig flipp på Blogspot, så nu är jag back in business. :-)
Julkorten har börjat dimpa in både i den virtuella och den riktiga brevlådan. Jag tycker det är så kul med julkort, både att få och att skicka!
Här är två julkort som jag fått från några av mina hundvänner,


och Skogsville's Kennel:


Visst är dom fina? :-)

Är ni intresserade av italiensk vinthund eller sloughi ska ni kika in på deras hemsidor tycker jag. Båda kennlarna har jättefina hundar, och jag hade mer än gärna tagit en i varje färg, eller två! ;-)

Förut har jag bara skickat vanliga julkort, för jag har alltid tyckt att det är roligare att få "riktiga julkort i brevlådan". Men i år har jag fått några stycken på mailen också och blivit minst lika glad. Och då slog det mig att det spelar ingen roll vilket man gör, för det är lika kul att få ändå. Tycker jag i all fall! :-)

2 kommentarer:

Michaela Carlsson sa...

Jag köpte min york hos Skogsvilles. Han har sånt fint namn på stamtavlan, Skogsvilles I'll be there for you heter han. ^^ Men han kallas för Milo, haha.

☆Cel'Dara☆ sa...

Michaela: Jasså gjorde du? Världen är allt bra liten alltså. :-)
Tycker alla Skogsville's namn är så fina. :-)