torsdag, december 25, 2008

Jag fick Berså och Spisa Ribb i julklapp

(Foto:Cel'Dara)

Jag är nu ägare till både en Berså-kopp och en Spisa Ribb-kopp. Dessa är två av mina absoluta designfavoriter när det gäller porslin.
So what att mina är i miniformat? Jag är helnöjd! (Tack Sammi!)
Jag skulle verkligen vilja ha hela dom här serviserna, eller åtminstone en av dom. Men när endast en tekopp med fat kostar runt 500:-... ja, då suger det i snåltarmen kan jag säga! Eller kanske inte snåltarmen i och för sig, för jag är inte snål. Men det skulle nog ta mig en sisådär 27 livstider att spara ihop till en hel sån här servis. Så det här räcker gott och väl till lilla mig. :-)

6 kommentarer:

Jana | FRÖKEN GRÖN sa...

Berså är min favorit! : D Har inte ens en kopp men drömmer om det... Sammi valde himla bra julklappar till dig.

☆Cel'Dara☆ sa...

Jana: Berså är min favorit också.
Jag har vart på väg att köpa dom här tekulorna så många ggr, men det har lixom bara inte blivit av. Så jag blev jätteglad (och överraskad) nu när jag fick dom.

Pjöller maja sa...

men OJ! jag vill ju oxå ha sådana där (förvånad?) vad kostar dom? och kan du langa? dom finns inte här uppe. vihhiii dom var ju jätte fina jag blir alldeles glad =)
Har du någon adress där man kan ta en bild ifrån, eller får jag låna din bild?

☆Cel'Dara☆ sa...

Pjöllermaja: Dom finns bland annat på http://www.honeyimhome.se/ och där kostar dom 69:- /st. Bilder finns där också förstås. :-)

Linnea sa...

men du kan väl säga till alla att du samlar och önska dig delar till varje jul och födelsedag? Eller?

☆Cel'Dara☆ sa...

Linnea: Ahaaa!! Smart idé! Det ska jag komma ihåg tills jag fyller år. Tack för tipset! ;-)