lördag, december 20, 2008

Hjärnsläpp eller vad??!

När jag var ute på stan förut så stod jag och höll i en stor rulle silversnöre och sneglande längtande mot dom fina julpapprena. Men precis innan jag tog med grejerna till kassan tänkte jag att det var kanske lite onödigt. För jag har ju nog nåt annat snöre som passar, och papper kanske jag också har så jag klarar mig. Så det blev alltså ingen affär.
Och tur var det, för kolla här vad jag hittade i skrubben när jag kom hem:

(Foto: Cel'Dara)

Ojsan... jag har nog så jag klarar mig. Och en stor rulle silversnöre hade jag visst också. Där ser man!


2 kommentarer:

Dilldall-Nina sa...

Hoppas det går bra med den der hyascinten ;). Haha. Thumbs up!

☆Cel'Dara☆ sa...

Jag ligger lite efter med hyacinten för jag satte inte den förrän igår. Men jag tömde en hel flaska karamellfärg i lökglaset så jag håller tummarna! :-)