lördag, december 27, 2008

Bästa julklappen ever

Det verkar som att tomten är modern och hänger med och läser min blogg. (Eller så har Sammi tipsat honom, hihi!)
För kolla vad jag fick i julklapp; Mitt alldeles egna Carrie-halsband från MyNameNecklace.com!
Weeee, vad glad, och överraskad(!), jag blev!
Jag älskar smycken, kan inte få nog helt enkelt. Jag vill gärna ha lite att variera mellan, så det behöver inte vara några märkvärdiga saker med juveler och grejer... jag är mer än nöjd bara det är silver och glittrar litegrann. Tänk vilken tur för Sammi! ;-)
Detta passar lika bra till vardags som till fest tycker jag. Det här är mitt nya favvo-halsband, helt klart! :-)

(Foto:Cel'Dara)

3 kommentarer:

Dilldall-Nina sa...

Lucky you ;)...... Du måste ha varit ett snällt barn i år, tjejen.

Nu är jag på gång. I dag har jag hatt besök av min svenska släktning med två små pojkar på 1,5 og 3 som jag var tvungen prata svenska med. Nu önskar jag mig en liten charmig pojke på 3 år som pratar svänska - men det blir lite svårt - i och med att T inte vill ha varken pojke/flicka - vare sig 0 eller 3 år :). Och det med svenskan blir lite svårt....även om man bor vid gränsen :).

kram til dig från mig :)

☆Cel'Dara☆ sa...

Nina: Ja det verkar som jag har varit snäll va? Men varför låter du så förvånad då??! Hehe! ;-P
Så du har svensk släkt? Det hade jag ingen aning om!
Hur är det med din tand? Har du varit hos tandläkaren nu?
Kram

Dilldall-Nina sa...

Jojo.... flere av min mammas kusiner fann sig svenska partners, så jag har et antal svenska "tremenninger" - men ikke så mange jeg har kontakt med. Var jättemysigt. Skal lage et innlegg på familjebloggen tror jeg.

Tanden - så där....går på antibiotika nu, så den er mycket bättre. Min tandläkare er inte tilbaks förran efter nyår :/. Hanging in - vill jag säga.