onsdag, december 17, 2008

Bara bra

Tack för rara krya på dig-kommentarer i det för inlägget.
Men det visade sig att jag faktiskt inte blev sjuk i alla fall. Antingen så var det falskt alarm, eller så var det kanske så att min kuckelimuckmedicin fungerade? :-)
Hur som helst så mår jag bra idag och bussresan till och från Karlskrona gick bara bra.
Hudläkaren kollade på alla mina födelsemärken och allt såg ok ut. Så det känns skönt att veta. Har nämligen varit lite orolig för vissa av dom, men det kan jag ju alltså släppa nu då. :-)
Imorgon blir det till att gå tillbaks till verkligenheten igen, det vill säga gå till jobbet och slita vidare med alla beställningarna som ska vara klara till jul.
Men det är imorgon det. En sak i taget. Nu ska jag dricka glögg och äta upp dom sista Muminkexen. :-)

1 kommentar:

Kotteby sa...

Äsch....
Det var mer kohage stöt.
Men jäklar vad paff jag blev.

När jag steg fram lite coolt sådär:
Kolla mig....wohoo...ingen el.


Poff!!!