onsdag, december 03, 2008

Alma-premiär

Idag har jag varit hemma hos Kusin C och hälsat på lilla Alma för första gången.
Hon är så söt och så liten, och jag bara smälter förstås! Men kan man egentligen göra något annat? Nej, jag tror faktiskt inte det! :-)
Varenda gång man ser ett så litet barn (hon blir två veckor imorgon) så kan man inte låta bli att förundras över hur små dom faktiskt är. Det är en typisk sån sak som man aldrig kommer sluta förundras över. :-)
Jag hade inte kameran med mig så det blev inga bilder på henne idag, men istället kan jag ju visa kläderna som hon fick av mig och Sammi.



Jag har beställt dom från Babykungen, och det är verkligen ett ställe jag kan rekommendera. Jättefin kvalitet på kläderna och snabb leverans har dom också. Fast att man får trycket skräddarsytt tar det bara ett par dagar tills man fått hem kläderna.
Det speciella med Babykungen är alltså att man kan beställa kläder med barnets namn tryckt på. Dels har dom olika färdiga mallar att välja mellan, men man kan också designa sitt alldeles egna tryck. Kul idé tycker jag! :-)
Trycket som är på den här bodyn är en av deras färdiga mallar, men man får själv välja vilken färg man vill ha på texten och på molnet.
(Foto: Cel'Dara)

2 kommentarer:

Bettan... sa...

Hej svejs! Jag har utmanat dig :)

Kotteby sa...

babykungen var ett coolt ställe!


Det är en vidvinkellins som hon....:host: jag önskar.