lördag, november 01, 2008

Talet är fyra

Jag har blivit utmanad av Nina.

Fyra jobb jag har haft

  • Sommarkyrkan (när jag gick på högstadiet, m.a.o innan jag gick ur Svenska kyrkan)
  • Kassatjej på en pizzeria (dom behövde en tjej som var svensk men som inte såg svensk ut.. typ..)
  • Säljare i en JC-butik
  • Undersköterska på ett äldreboende

Fyra filmer jag kan se igen och igen
Svårt att välja fyra här tycker jag. Men i stort sett vilken fantasyfilm som helst egentligen.

Fyra tv-program jag gillar
  • Navy CIS
  • 2½ män
  • Uppdrag granskning
  • Bones

Fyra städer där jag varit på semester
  • Hamburg
  • + en del andra ställen i Tyskland som jag inte minns vilka
  • Köpenhamn
  • Skellefteå

Fyra webbsidor jag besöker varje dag

Fyra städer jag hellre hade velat vara i nu
  • Shoppingresa i London
  • eller shoppingresa i Ullared hade väl egentligen räckt för mig, hehe!
  • Vart som helst där det är varmare och ljusare än här
  • Jag är ingen resemänniska så jag kommer verkligen inte på nåt vettigt att svara här... Jag vet, jag är en tråkmåns.. :-(

Jag skickar utmaningen vidare till Bettan!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej igen

Ja det får man! =)
Jo jag tror jag känner igen dig faktiskt. Själv är jag kort, smal och så har jag långt brunt hår! ;) Har vi tur ses vi! =)/Linnea