måndag, november 03, 2008

Som gjorda för mig

Kolla vilka fina cupcakes (särskilt den röda då förstås)! Det är en av mina favoritbloggerskor, Eva Blixman, som har bakat dom här. Visst är dom snygga? :-)
Jag tycker det nästan står mitt namn på den röda, för mer Cel'Dara än såhär blir inte en cupcake alltså! Eller jo.. möjligen om det hade suttit en katt och en kamera på också.. men det hade nog inte sett lika snyggt ut. ;-p
Fast hon har faktiskt gjort en cupcake med en kamera på också. Den kan ni se här. Vill ni se resten av alla Eva's fina cupcakes kan ni kolla här.
Jag blir så inspirerad av att kolla på alla hennes cupcakes, även fast jag är urdålig på att baka och sällan gör det. Jag är nöjd om jag bara får dom att smaka någorlunda gott, om dom sen ser vettiga ut också är bara en bonus! :-D

7 kommentarer:

Eva sa...

hehe
Det blev jättefint! :o))

☆Cel'Dara☆ sa...

Eva: Tycker jag också! :-)

Bettan sa...

Visst ser dom smarriga ut. Tänkte direkt på dig när jag var inne hos Eva och läste innan :)

Mia sa...

Oj, så fina! Finare att titta på än att äta :)

Jana | FRÖKEN GRÖN sa...

Svar:
Han ligger alltid så. Om jag är i sängen eller någon annanstans där han inte får vara, då lägger han upp nosen och tittar på mig tills han somnar.

Kul att du tycker att designen är fin. Men jag hade bara en pumpa innan och den fick vara kvar. : )

Iris sa...

Vilka snygga cupcakes! Tänk vad man hade kunnat imponera på folk om man lyckats med det där... :)

ingegerd sa...

ja evas cupcake är fantastiska,önskar jag också hade fixa det!ha det gött!