måndag, november 24, 2008

Snälla tomten....

... om jag bara får önska mig en endaste julklapp i år så önskar jag mig ett sånt här fint namnhalsband från Betties Galleria. Det finns halsband och armband i flera olika modeller, både i äkta silver och guld(pläterat.)
Och det fina är att man kan få vilket namn man vill på sitt halsband så länge det inte innehåller mer än 8 bokstäver.
Bra för mig som har en lite annorlunda stavning på mitt namn. :-)
Modellen som är på bilden här (Modell Rebecca) är den snyggaste tycker jag, och den kostar 399:- inkl. frakt.
Så Sammi... ehh.. tomten menar jag förstås, om du ser detta, så vet du nu vad jag önskar mig i julklapp. Bra va? ;-)

2 kommentarer:

Dilldall-Nina sa...

Jeg kjøpte mitt og Vilde sitt navnesmykke her:

http://www.mynamenecklace.com/

Til og med frakt mener jeg at det ble billigere enn 399 kr - men det var jo norske. Du kan jo sjekke ut.

☆Cel'Dara☆ sa...

Nina: Åh, dessa var ju dessutom mycket finare. Tack så mycket för hjälpen! :-)