söndag, november 09, 2008

Shit, vad hände??!

Min klocka ringer alltid kl 9:50, varje dag i veckan. Oavsett om det är vardag eller helg så stiger jag upp då.
Jag minns att klockan ringde idag, men sen vaknade jag klockan 12:20 och fattade ingenting. Jag var ju vaken, jag skulle ju stiga upp då vi 9:50... men uppenbarligen somnade jag om igen.
Nu är klochan 14:00 och det är så mörkt och mulet ute så det känns snarare som att den vore 17:00 eller nåt. Hur som helst så ligger jag efter idag. Inte för att jag har en massa viktigt som måste uträttas just idag i och för sig. Men jag hade lite planer på att plocka fram symaskinen bland annat. Jag har nämligen en liten syidé som legat och malt i huvudet ett tag nu.
Sammi jobbar ända till kl 22:00 så jag och Elvis är hemma själva.
Elvis är inget vidare sällskaplig idag, han bara sover och sover. Själv äter jag frukost framför datorn så jag är väl inget vidare sällskaplig jag heller egentligen.
Eller frukost och frukost... jag sörplar irish cream-kaffe och mumsar på Brago choklad och jordnötskakor.
Min plan är att bli hög på koffein och socker, så kanske jag kommer i kapp med tiden idag. Låter som en bra plan va? ;-)
(Bild lånad härifrån.)

1 kommentar:

Ida sa...

Åhh :) det låter som en underbar frukost om inget annat. Ska ta en kopp te nu innan jag ska iväg bara för att jag blev så sugen :)

Förresten, min utbildning heter inredare med säljkompetens. Har precis hoppat på den, så vi får se vad det blir av det. Skoj i vilket fall ^^

www.ky-inredning.se (om du vill läsa mer)