fredag, november 07, 2008

Lingonberry

Jag älskar mönstret på dom här glasen! Stod och vände och vred på dom en god stund igår när jag var inne på Presenten (f.d. Duka) här i stan igår.
Ett 4-pack kostar 149:- och det är ju inte så farligt egentligen... Så kanske att det får bli några sådana ändå.
Annars var det egentligen tänkt att vi skulle hålla utkik efter nya whisky-glas till Sammi nu, för dom som han har gillar han inte så mycket.
Men jag tror att dessa Lingonberry-glasen från Sagaform går alldeles utmärkt att dricka whisky ur. Eller vad tror ni?
Vi får se vad han säger om det där, hihi! ;-)
(Bild lånad från Sagaform)

5 kommentarer:

ingegerd sa...

jag tycker de är ursöta,måste kolla om de finns i våran lilla stad!!Det går säkert att dricka whisky i de glasen!!=)

Retro Elephant sa...

Superfina glas, jag vill också ha! :)

//Lina

makiato sa...

Helt underbara glas! Vill ha! :)

☆Cel'Dara☆ sa...

Makiato: Hihi, kunde tänka mig att dom var lite din stil! :-)

Sofie sa...

Oj! Gudars vilka söta glas :D