onsdag, november 26, 2008

Hooked on a feeling

(Klickbart collage! Samtliga bilder är lånade från inreda.com)

Aldrig trodde väl jag att jag skulle få användning av Björn Skifs gamla dänga i en bloggrubrik, men så kan det gå! :-D
Jag har dille på krokar numera. Det började med svampkroken från Åhléns som jag köpte i somras, och sen dess vill jag ha fler fina krokar i hallen. Dom här fjärilarna är ju jättefina, särskilt om man kombinerar ihop lite olika färger. Dom kan ju även kombineras med den med fågeln som också finns i olika färger.
Paraplykrokarna är så charmiga också tycker jag, särskilt den orange med röda prickar förstås! :-)
Döskallekroken hade jag kunnat tänka mig till badrummet för där behöver vi en extra. Vi har liknande döskallekrokar från Pluto-produkter nu, men denna var nästan häftigare. Kroken som det står Vänner på gillar jag också. Det låter lite trevligare än Gäster tycker jag.
Nyckelkrokar hade inte heller vart fel. Just nu har vi bara nyckelkrokar i städskrubben och dessa är helt överfulla med nycklar som vi bara använder ibland. (Jisses vad mycket nycklar man samlar på sig egentligen!)
Disk och Hand-kroken gillade jag också. Hade ju passat bra i mitt kök om jag bara hade haft plats för den. :-/
Fast coolast är ju ändå den röda bilen och husvagnen, såna vill jag ha!
Jag är ju uppvuxen på camping eftersom min pappa och mina farföräldrar ägde en camping när jag var liten. Kan inte låta bli att le till minnet av att ligga nerkurad i farmors husvagn när det var lite småkyligt ute och regnet smattrade mot husvagnstaket. Det var det mysigaste jag visste när jag var liten.

3 kommentarer:

Sofie sa...

Svar: Åh, jamen den var ju hur söt som helst :D och självklart är det nått som man behöver ;) haha :D

Jadu, vad jag har sett så finns den bara i dom tre nyanserna (och då i den förpackningen)... den kostar 169 kr.
men jag tror att man lika gärna kan köpa en neutral ögonskugga (alltså en enfärgad utan glitter, då), och använda, för det är typ samma konsistens :S Ifall du bara vill ha svart, vill säga :)

Dilldall-Nina sa...

Da må du jo ha den bilen og campingvogna synes jeg! Skriv ned på lista til tomten i hvert fall :). Visst er vänner ett bedre ord enn gäster ja. Holder meg det på det. Nice day to you, Cel´dara!

☆Cel'Dara☆ sa...

Nina: Krokarna kostar nästan 300:- om jag inte minns fel. Lite väl dyrt kan jag tycka, till och med för att önska sig i present. Men snygga är dom! :-)