fredag, november 28, 2008

Helcrazy, det är jag det

Jag tycker det är så kul att kolla igenom statistiken från susnet (besöksräknaren på bloggen alltså). Nyss upptäckte jag till exempel att igår kl 15:44:18 hittade nån in på min blogg genom att googla på ordet helcrazy. Jag kommer nämligen på första plats om man googlar på just det ordet.
Kan inte låta bli att undra vad det var den personen var på jakt efter. Och hittade i så fall denne just det h*n sökte efter när h*n klickade sig in på min blogg?
Hade vart lite intressant att veta faktiskt, så om du läser detta får du gärna slänga in en kommentar!

5 kommentarer:

Dilldall-Nina sa...

Haha - dette gjør jeg hver kveld nesten også - sjekker statistikken på telleren og har mye moro av søkeordene folk har funnet bloggen min på. Som regel litt vanlige ord og begrep - men innimellom er det jo merkelige søkeord.

En periode stengte jeg bloggene min for søk - men jeg savnet denne aktiviteten....så åpnet for nettsøk igjen. Man får ta med seg den moro man får av å blogge :).

Dilldall-Nina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
☆Cel'Dara☆ sa...

Nina: Ja, det är inte klokt vilka konstiga ord folk söker på ibland. Men om dom hamnar hos mig då så är väl jag minst lika konstig som uppenbarligen har skrivit om det! :-D
Men hur gör man för att stänga för sök? Hade ingen aning om att man kunde göra det!

Jana | FRÖKEN GRÖN sa...

Varje dag kommer folk till min blogg genom google och det är alltid kul att se vad de sökte på. Konstigt nog, tycker jag, finns det en som ALLTID söker på "Fröken Grön". Jo. En stammis förvisso. Men varför inte lägga till mig på blogglovin eller som bokmärke då? Och en annan stammis söker ALLTID på "kirkemandragora.blogg.se" ... hur trög får man vara, ha ha!

☆Cel'Dara☆ sa...

Jana: Jo jag har också några stycken som googlar på celdara, men jag tror det är stammisar som kanske sitter på jobb och så. För på jobbet bokmärker man ju kanske inte bloggar precis.. hehe..
Men att googla på kirkemandragora.blogg.se
var ju ändå för roligt! :-D