onsdag, november 26, 2008

Det kom ett prickigt paket

Precis innan jag skulle till jobbet igår så kom posten, och tack vare posten höll jag på att komma för sent. För där låg nämligen ett prickigt paket bland posten. Och ni som känner mig vet hur jag är med paket, jag kan inte hålla mig! Jag var ju bara tvungen att stilla min nyfikenhet och öppna paketet.
Och döm om min förvåning när jag jag såg vad som fanns inuti; nämligen ett jättefint 3d-vykort och ett danskt Puste Trold, ni vet dom där mobilerna som jag bloggade om i september. Det var en present från inredningsbutiken På Pricken Röd i Jönköping. Tusen tack Joanna och Andreas, det passar så himla fint i min gröna hall!
Vill du också ha ett Puste Trold? I så fall kan du köpa det här . :-)

(Foto: Cel'Dara)

11 kommentarer:

Jana | FRÖKEN GRÖN sa...

Vilken härlig överraskning! Precis din stil på paketet. Men varför fick du detta egentligen?

☆Cel'Dara☆ sa...

Jana:Dom hade sett att jag hade bloggat om mobilen och därmed gjort reklam för deras butik. Så dom ville sponsra mig litegrann. Och sånt uppskattas ju alltid såklart! :-)

Sofie sa...

Svar: Jag använder Make Up store's "Tri brow color", sviiiiindyr, men ack så bra :) Och den räcker länge, länge :)

Och guuuuuuuuuuud va fin grejen (vad är det? jag uppfattade det aldrig xD) är det ett troll? du fick var :D Hur söt som helst ju!!

pysselpralinen sa...

Vilken härlig överraskning! Snyggt paket. Smart namn på en butik också. Lite lustigt för det var på deras websida som jag kände igen min nyköpta stol och trodde att den kanske var av dansk design eftersom de säljer en likadan och påstår att den är det. Men när jag ringde fabriken säger de att de stolarna inte är det, de skulle kolla upp mer om vem som ritat dem... Förvirrande. Hm, måla eller inte måla, det är verkligen frågan. Jag håller med dig om att den spontana känslan är nix pix...men vi får väl se hur "precious" de egentligen är.
Hoppas att du mår bättre idag. Gissar att ett grönt troll på posten får de flesta att må lite bättre iaf. =)

På Pricken Röd sa...

Vad fint trollet blev i hallen, snyggt till väggen! Det kommer definitivt trivas hos er ;) Kram!

Och hej hej pysselpralinen. Vi passar på och kommentera här, hoppas det är okej Cel'Dara? Vilka stolar är det du tänker på? Är det de från Farstrup møbler? Må så gott!

☆Cel'Dara☆ sa...

Pysselpralinen: Hmmm... skumt det där angående stolen. Men som sagt, jag är fortfarande nyfiken på hur den ser ut! ;-)
Nacken mår betydligt bättre än i helgen, och i synnerhet nu när jag fått ett fint troll att glädjas åt. :-)

På Pricken Röd: Ja visst blev det fint? Jag är så himla glad ska ni veta! :-)
Kram

Dilldall-Nina sa...

Men så søtt. Det inlegget ditt må jeg av en merkelig grunn ha gått glipp av...ellers synes jeg at jeg sjekker bloggen din 2 - 3 ganger pr. dag :0). Trollet er jo bare helt skjønt - og at man kan blåse prooblemene sine på det er jo en fin tanke. Får håpe det funker :). Uansett er det jo kjempesøtt. Må si at de "catcha" deg på innpakningen ja - men når butikken heter på Pricken Röd så :0). Var vel der du burde jobbet? Cool telefon!

☆Cel'Dara☆ sa...

Nina: Jag, jag är så glad för mitt troll! Och så är jag ju särskilt förtjust i saker som har någon slags betydelse också. Det följde med en liten broschyr också där det står hela berättelsen kring "troldepusteri", men den har jag inte hunnit läsa ännu. :-)
Telefonen är en av mina favoriter här hemma. En gammal klassisk Kobra som Sammi fick av sin pappa när han var liten. :-)

Dilldall-Nina sa...

Og den fungere ennå? Kobraen? De har så BRA design.

☆Cel'Dara☆ sa...

Nina: Det är svensk design när den är som bäst, helt klart. :-)
Och självklart fungerar den! Vi har den faktiskt inkopplad också. Fast vi använder den aldrig. Ingen av oss har ro att sitta kvar på samma ställe när vi pratar i telefon! ;-P

Johanna.B sa...

Vilken lyx att bara få paket så där!

Kram
/Johanna