torsdag, november 13, 2008

Boss för en dag

I morgon blir jag boss på jobbet för ikväll åkte min chef till Stockholm.. Han, den lyxliraren, ska gå på fotomässan i morgon så jag får stanna i butiken och hålla ställningarna.
Jag är lite avis på att han ska gå på mässan faktiskt. Men, men... min tur kommer nog också så småningom.
Kanske redan i februari 09, då mässan kommer till Göteborg. Vem vet? :-)
Jag håller fortfarande på att lära känna min nya kamera och ännu har jag inte varit ute och plåtat nånting alls. Jag är en sån mes när det är kallt och ruskigt ute. Då vill jag ju bara vara inne och mysa, inte vara ut i snålblåsten! Usch nej...
Så ännu så länge har det bara blivit inomhusbilder, och i vanlig ordning mest på Elvis. Mitt hem ser ut som kom-och-hjälp-mig just för tillfället så nu blir det inga inredningsbilder på ett tag förrän jag orkat styra upp litegrann.
Men i helgen har jag inget särskilt planerat så kanske att det blir både städat och även en liten tur ut då.. Men jag säger bara kaaaanske. ;-)

3 kommentarer:

Kotteby sa...

Christian Dior blev rik på oss runt 30 år för 15 år sedan....


=)

Vad var det för kamera du hade nu igen?

Persilja sa...

Joooo! Jag såg de där kakeldekorerna och de var skitsnygga! Mitt i prick!
Skulle inte maken påstå att kaklet kommer att måsta bytas eftersom vi ska höja diskbänken fem cm så skulle jag beställt ett gäng och smackat upp OMG. Både färgen och mönstret skulle ha passat super hos mig! Tack för tipset! Hoppas du håller ställningarna riktigt bra nu då!

☆Cel'Dara☆ sa...

Kotteby: Haha, ja det kan man lugnt säga. Fast jag håller med dig. Hugo Boss luktade bättre! :-)
En Canon Eos 450D är det som jag har köpt förresten. :-)

Persilja: Ahh... vilken otur med kaklet. Hade ju vart kul att se den där dekoren hos dig för jag tror också att det hade passat urbra! :-)