lördag, november 01, 2008

Back from the dead...?

Som ni kanske lade märkt till i mitt förra inlägg så fungerar F10:an ännu. Eller nja.. just nu gör den det.. eller nu vet jag inte för nu har jag inte testat på en stund. Men den funkar lite när den känner för det. Grymt irriterande kan jag tala om...
Men...
Den nya kameran är äntligen beställd! Wiiiiiihooo! Jag längtar nåt så vansinnigt, det känns nästan overkligt att den äntligen är på väg.
Kamerahuset är beställt från ett ställe och objektivet från ett annat, men har jag tur så lär båda komma i början på veckan och förhoppningsvis samma dag också.
Båda ställena är såna som brukar leverera snabbt, så nu håller jag tummarna. Det vore ju riktigt retfullt om den ena kom flera dagar innan den andra. Fast i och för sig, om kameran kommer först så är det ju inte hela världen. Min chef har ju flera objektiv som jag kan låna så länge i så fall. :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej igen!
Hoppas ni var nöjda med dagen och kul att vi träffades. Jag känner jag mest blir virrig och splittrad när jag är på utställningar... så ursäkta om jag verkade frånvarande. Om ni ska till växjö och vill träffa Beckham, ställa frågor osv om IGn så bara säg till, vi är oftst hemma. Jag ska fundera på vad jag vill, och diskutera frågan med Andreas dvs --> blir det en andra hund? Vi får väl se, isf blir det tidigast till jul.

/Linnea