söndag, november 30, 2008

Another way to die

Tack vare Sofie har en ny låt fastnat i min hjärna. Tokfastnat! Jag har lyssnat på denna typ 15 ggr på raken nu, jag bara älskar den!
Soundtrack till den nya Bond-filmen är den tydligen. Jag har helt och hållet missat allt vad som har med den filmen att göra. Tycker inte den nya Bond-snubben (vad heter han förresten??) är nåt vidare så därav mitt ointresse.
Hur som helst så är ju Alicia Keys och Jack White en hel fantastisk kombination. Varför har dom inte kommit på det tidigare???! Det är ju genialiskt!
Och ännu mer genialiskt blir det om man verkligen kollar på videon medans man lyssnar.

Alicia Keys & Jack White - Another Way To Die

2 kommentarer:

Sofie sa...

ÅHÅÅÅÅÅÅH JA VISST ÄR DEN HELT OTROLIGT UNDERBAR :D:D !!!!

Rebecca Utan Räkor sa...

Och Alicia Keys är Så bra!