tisdag, oktober 28, 2008

Världens fulaste accessoarer

Får det lov att vara en Armadillo handbag eller kanske en Bacon wallet? Eller varför inte en av varje? Hehe.. nej, jag trodde väl inte det!

Jag har alltid gillat väskor och har samlat på mig hur många som helst under åren. Så många att jag faktiskt fått börja slänga en del på sistone. Det tar förstås emot att slänga, men jag slänger bara såna som är tråkiga och som jag med största säkerhet känner att jag faktiskt inte kommer sakna. Kvar blir bara dom som är riktigt snygga, som tex mina körsbärsväskor, leopardväskor osv.
Men även om jag gillar udda väskor som ingen annan har så är den här bältdjursväskan bara för jädra ful. Där går gränsen! Eller nej.. gränsen går nog en bra bit innan faktiskt! Haha!
(Collage av Cel'Dara med bilder lånade från Roliga Prylar.)

2 kommentarer:

Bettan sa...

Typiskt att du råkade nämna just Körsbärsväskorna. Jag hade gärna behållt den :)

☆Cel'Dara☆ sa...

Bettan: Hehe.. tror jag säkert! ;-P