torsdag, oktober 16, 2008

Vinn en personlig almanacka!

I slutet av förra året velade jag fram och tillbaks om huruvida jag skulle beställa en Personlig almanacka eller inte.
Dom verkar ju så himla bra och det är ju riktigt schysst att man kan bygga upp layouten precis som man vill ha den. Men 300:- känns ju rätt saftigt ändå för en kalender tycker jag. :-/
Häromveckan var jag inne på hemsidan igen och pusslade fram och tillbaks tills jag fått ihop den perfekta kalendern. Men sen kunde jag liksom ändå inte förmå mig till att skicka iväg beställningen.
Och tur var ju det, för nu finns det en tävling hos T H E R R E fotoblogg där man kan vinna en sån här fin personlig almanacka. Så nu hoppas jag på lite mer tur, så att jag kanske vinner en också! :-)

3 kommentarer:

Jana | FRÖKEN GRÖN sa...

Nämen vad läcker! En sådan vill jag också ha! : )

Malla sa...

Ja, jag gillar också dessa fina almanackor men det som du säger, lite dyrt. Kanske ska man hoppas på vinst nu då...
Ja, vaför inte man kan ju alltid beställa en om man inte vinner den här tävlingen=)

Tina på Peppar och Vanilj sa...

Tack för att du ville tävla hos mig på Peppar och Vanilj! Tyvärr vann du ju inte denna gång, men jag önskar dig större lycka nästa gång! Håll ögonen på min blogg, snart blir det en ny tävling!

Trevlig helg!
Kram Tina