tisdag, oktober 14, 2008

Tjoff!

...sa det och så hade jag plötsligt klickat hem lite alla möjliga pärlor från Pärlerian. (Bland annat en sån här söt katt i ljusgrönt glas. Resten får ni se sen när jag fått hem grejerna.)
Som om jag inte hade tillräckligt mycket pysselprojekt redan som det är! Jaja.. det blir nog bra.
Men i år lär det ju inte bli lika mycket porslinstomtar målade som annars. Och nåt måste jag ju ha att pyssla med nu när vi är nåra tjejer som träffas och pysslar i hop en gång i veckan. För man kan ju inte sticka jämt, då tröttnar man ju. Apropå stickning så ska jag i alla fall slutföra det stickprojektet jag har påbörjat nu innan jag tar itu med pärlorna. Imorgon är det dags för pysselkväll igen så vi får väl se hur långt jag hinner då. :-)
(Bild lånad från Pärlerian)

Inga kommentarer: