måndag, oktober 13, 2008

Ännu mer prickigt

Jag hittade ännu mer prickiga saker på en helt fantastisk sida som heter dotcomgiftshop. Det tråkiga är bara att dom inte levererar till Sverige. :-(
Men ack vad fina dom där prickiga burkarna är. Dom hade passat så ypperligt bra i mitt kök ju.
Ni kan aldrig gissa vad man ska använda den prickiga husvagnen till! Eller det kunde inte jag i alla fall. Men i vilket fall så är det en dörrstopp. Så himla söt! Fast rätt opraktiskt egentligen eftersom den är gjord i tyg. Den lär ju dra åt sig en del damm.. och katthår framför allt.
Och dom blommiga burkarna var så charmiga också. Jag börjar nog snöa in lite på kurbitsblommor nu också tror jag bestämt.
(Collage av Cel'Dara med bilder lånade från dotcomgiftshop.)

2 kommentarer:

Victoria sa...

Jag trodde husvagnen var en te-huva, Ack så fel jag hade.

Therese S sa...

åhhh, hittar du en liknande husbil, som husvagnen.

Kan du väl skicka en länk ; - ))

Inte för att jag vill ha den som dörrstopp, utan som sängvärmare...