onsdag, oktober 15, 2008

Jag är hopplös med gardiner

Det är bara knappt en månad sen jag hängde upp dom här gardinerna i köket (klickbar bild) men jag har redan tröttnat. Och jag som älskar körsbär borde verkligen inte tröttna, och i verkligen inte redan. Men problemet är nog att det ser för somrigt ut. Eller så är det nåt allvarligt fel på mig!
Hur som helst så ska dom ner. Frågan är bara vad jag ska hänga där i stället. Kanske dessa som jag köpte för ett tag sen...? Jag får testa. Men det får bli i eftermiddag. För nu har jag bråttom till jobbet!
(Foto: Cel'Dara)

6 kommentarer:

Jana | FRÖKEN GRÖN sa...

Det enda jag vet är att hon skulle börja på samma ställe som förut, på mama alltså, och att hon tänkte skriva i går.

Men det har ju inte kommit något. : (

Jana | FRÖKEN GRÖN sa...

Ja nu blir det lite pinsamt ... men jag är kompis med Mia på facebook, ha ha! Och i går hade hon skrivit det i sin status där, att hon tänkte dra igång sin blogg igen, och reaktionerna lät ju inte vänta på sig! Då informerade hon också om att det alldeles strax skulle komma upp på samma ställe som innan.

Men ändå. Något har visst blivit knas. Jag har klickat som en idiot på hennes blogg för att kolla om det har hänt något.

Rosa Hemmet sa...

Tjo! Känner igen mig i gardinbytandet, förut var jag manisk på att byta gardiner. Sydde dem själv oxå! Kakeldekor hittar du till en hyffsat billig peng på coops byggavdelning, hoppas du har den i närheten. Våra köpte vi på en liten lokal färgaffär som säljer konstgrejer. Finns nog lite här och var! :) Lycka till i jakten

Linnea sa...

Nä jag förstår dig precis och jag tror som du att det kan bero på att det är somriga gardiner. Nu behöver man ju ha lite höst! Jag bytte tidigt till höst i köket, det är bara där vi byter. Så vi har mustiga färger i höstens alla färger med betoning på orange! Jag årstidsbyter i köket! =) Jag gillade de du fyndade i ett tidigare inlägg, prova och se hur det känns! =)

Jana | FRÖKEN GRÖN sa...

Johanne var inte illa! Men jag blev lite förvånad över att Klara (Zimmergren) dissade mig ... fast hon har ändå en öppen profil. Mia är ju roligare att vara kompis med om man nu skall vara sådan, ha ha!

☆Cel'Dara☆ sa...

Jana: Haha, ta det inte personligt! Klara vet ju bara inte vilken fantastiskt kul polare hon går miste om, eller hur?
Det coola med Johanne är att hon själv har addat mig, efter att ha sett på min profil att jag gillar hennes böcker. Tydligen har hon addat alla sina fans. Vet inte riktigt om det är coolt eller knäppt egentligen. Kan liksom inte bestämma mig riktigt! Hehe..