onsdag, oktober 08, 2008

Grövre än Popeye

Här sitter jag med underarmar så svullna att jag får Popeye att se ut som en liten tunnis i jämförelse.
Men det är ju självförvållat så jag klagar inte, nej då.
Jag är så nöjd som jag bara kan bli. Äntligen är jag klar med mina cover ups (<-- länk till min bilddagbok). Eller klar och klar.. det ska läggas till lite ovanför så småningom, men själva övertäckningen av det gamla inunder är i alla fall klart. Skönt!
Mina planer på att ha hela armarna fyllda innan jag fyller 30 lär gå i stöpet om jag ska fortsätta i den här takten. Men det finns ju så mycket annat jag prioriterar före tatueringar. Som fina grejer till hemmet till exempel. :-)
Just nu har "min" tatuerare 7 månaders kötid också. Helt galet! Sammi har bokat en tid i maj och kanske borde jag också göra det.. men jag vill inte tatuera mig då när det är varmt. Har fått för mig att det kliar mer då, och kliandet är jobbigt nog som det är tycker jag. Men jag får nog fundera på det ändå... för ända till nästa höst orkar jag ju inte vänta! Nästa grej kommer bli rättså stor har jag tänkt mig, så kanske att man får ta den i flera sittningar då. Hmm.. Och det går ju faktiskt att boka och sen boka av i fall man inte har lust. Ja, så får det nog bli. Jag bokar.

Inga kommentarer: