torsdag, oktober 02, 2008

Fem jamare

Elvis ger den nya soffan gott betyg. Fem jamare av fem möjliga.
Och jag håller med. Jag är nöjd!
En bättre bild där man ser soffan i sin helhet kommer senare. Jag måste bara fixa lite först. Vi har flera soffbord och en stor matta och en del annat krafs som måste göras av nånstans. Exakt var dom ska göras av är dock fortfarande en gåta. Vardagsrummet ser just nu ut som ett slagfält. En enda röra av udda möbler som ser lite sporadiskt runtslängda ut. Men i helgen ska vi försöka hinna röja upp och piffa lite mer. :-)
(Foto: Cel'Dara)

3 kommentarer:

Dilldall-Nina sa...

Du er så morsom og flink ;0). Fem jamare - hehe. Gjør du dette her i photoshop eller hvor??? Lurer på om jeg skal komme en helt til Karlshamn og bli kurset av deg ;0). Nå er jeg spent på sofaen. Rødlig - selvfølgelig!

☆Cel'Dara☆ sa...

Dilldall-Nina: Ja, jag gör alla mina bilder i Photoshop. Men jag kan inte så mycket egentligen.. så jag hade också behövt gå kurs! ;-)
Jag orkar inte flytta runt radiogrammofonen och alla andra tunga grejer själv, så jag får vänta till i helgen när Sammi är ledig. Sen blir det fler bilder från vardagsrummet! :-)

Anonym sa...

Cel´Dara; Ja du måste hojjta då! :)
Trevlig helg!
/Malin Inspiration & design