tisdag, oktober 14, 2008

En smidigare julgran får man leta efter!

Jag tror jag har hittat lösningen till vårt lilla julgransdilemma. Nämligen det här;
"Snygg och praktisk! Med denna foto-poster får du mer julkänsla än med plastgran, slipper barr och kryp från riktig gran, och tar ingen plats vare sig i vardagsrummet eller i förvaringen mellan jularna! 180 x 60 cm. Kommer med dekorations-klistermärken."
Smart? Jaaaa!
Snyggt? Usch, nej! Men jag önskar att det hade varit snyggt för det känns ju onekligen som en smidig lösning måste jag säga.
Om nån har lust att köpa en sån här kan jag meddela att den finns för 195 riksdaler på Miss Juniversum.
(Bild lånad från Miss Juniversum)

4 kommentarer:

Jana | FRÖKEN GRÖN sa...

Nämen vad lökigt, ha ha!

☆Cel'Dara☆ sa...

Jana:Lökigt måhända, men smart för oss djurägare! Det måste du erkänna! ;-)

Dilldall-Nina sa...

Hahaha - du finner så mye morosmt! Dette må jo være praktisk om man 1) har liten plass 2) er allegisk.
I fjor hadde vi 4 juletre innendørs - sukk ;0). Ett i stua nede, ett i stua oppe og så hadde barna hvert sitt på rommene. Alltid like gøy å sette opp - og alltid like kjedelig å rydde vekk.

☆Cel'Dara☆ sa...

Dilldall-Nina: Jag är ju faktiskt allergisk mot gran (eller egentligen bara mot vanlig gran, inte kungsgran eller silvergran) så vi hade tänkt oss en i plast. Dessutom hatar jag barr och är helt enkelt för snål för att lägga flera hundra på en ny gran varje år. Så plast får det bli. Ingen affisch alltså.. där går gränsen! :-D