torsdag, september 11, 2008

Yes, yes, yessss!

Min idol Eva Eastwood som jag har bloggat om tidigare ska spela i Ronneby den 17 oktober. Gissa vilka som kommer vara där då, jo vi!
Jag och Sammi såg henne på Rockabillyfestivalen i Kallinge 2006 och det var hur bra som helst. Jag ville aldrig det skulle ta slut! Hon körde många av sina svenska låtar då, och det är dom som är dom bästa tycker jag. Jag hade hoppats att hennes nya platta skulle vara på svenska, men den är ju på engelska precis som den förra. Hoppas dock att hon inte bara kör låtar från den nya när hon kommer till Ronneby i oktober. Den nya plattan är säkert bra i och för sig.. men Eva är ändå som bäst på svenska tycker jag.
Min favoritlåt är "Allting om Kjell", men jag kan inte hitta den på nätet. Så istället bjuder jag på en av mina engelska favoriter; "Wendy's wedding":



(Foto: Cel'Dara)

7 kommentarer:

ingegerd sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
ingegerd sa...

jag gillar eva eastwood också!vad kul att hon ska spela i ronneby!jag måste köpa hennes nya platta!!ha en bra dag!:-)

☆Cel'Dara☆ sa...

Ingegerd: Ja det ska bli skitkul att se henne igen!
Ska du oxå dit? :-)

Kotteby sa...

Dansk psychobilly sparkar rumpa!!

Om man bortser grymme Tiger Army.

Sofie sa...

HAHA OHNO :D Nu börjar jag verkligen fundera seriöst på om det är värsta psychot som skriver till mej xD tänk om jag har värsta läskiga stalkern? ._. ohmy!

Maria sa...

Riktigt bra! Jag är en musikallätare (nästan) och tycker det är kul att få nya favoriter. Eva Eastwood var oerhört skön!

Olga da Polga sa...

en utmaning finns i vår blogg ;-)