söndag, september 28, 2008

Väsk-cravings

Ni som känner mig vet att jag har en hel drös med väskor, tygkassar, necessärer, börsar, sminkväskor osv. Och att jag knappast behöver ännu fler, då jag egentligen inte ens har nåt bra system för att förvara dom som jag inte använder så ofta. Dom stackarna ligger hoppressade och nertvingade i lådor lite varstans.
Men jag är av den bestämda åsikten att man ändå inte kan få för många, snarare tvärtom faktiskt! ;-)
Dom här från Ordning&Reda är så fina, så jag vill ha en av varje förstås! Men i allra värsta fall kan jag tänka mig bara den lilla. Den hade ju vart alldeles perfekt att ha i väskan med piller, våtservetter, läppbalsam och annat smått i.
Men varför, varför har inte Ording&Reda nån webshop för???
(Bild lånad från Ordning&Reda)

2 kommentarer:

Kotteby sa...

Och då undrar jag:

Sitter katterna i frisörstolar för människor?

Och varför säljer de mousse, vax och hårspray? Det har väl inte katter?

=)

Lady Thirty sa...

visst är de fina!!!
jag köpte den lilla och den älskar jag...jag har också dille på sånt här, hm :)

undrar också varför de inte har en webshop!?

lycka till i min tävling!