söndag, september 07, 2008

Tävlingen är avslutad

Nu har jag och Sammi sysselsatt oss med lottdragningen i tävlingen jag har haft här på bloggen. Jag har skrivit lappar med alla namn och lagt i en skål, blandat om ordentligt och sen dragit en vinnare. Sammi har agerat fotograf och spelkontrollant enligt konstens alla regler.

Ganska komiskt att det lyckades bli bara oskarpa bilder på vinnaren, som ju faktiskt är fotograf till yrket!
Nåväl.. jag skyller på Sammi som ju bara är "stand-in fotograf" dagen till ära! ;-)
Grattis Eva, boken kommer med posten i nästa vecka och hoppas du kommer gilla den. :-)

5 kommentarer:

Kotteby sa...

Ja, det var ju typiskt att jag missade din första tävling. Jaja...
Vad skall man göra?

Roligt hemsidetips där. Balla skyltar.

☆Cel'Dara☆ sa...

No need to cry Kotteby, det går fler tåg! Har en ny tävling planerad, men den blir inte av förrän lite längre fram. I'll let you know!

Eva sa...

Åh vilken glad överraskning!! :o))
Tack! Tack!

Pjöller maja sa...

snyft! snyft! snyft! jag har ju laddat och hoppats, bönat och bett, borstat tänderna och ätit upp all gröt, men ändå var inte turen med mig...
finns det någon kris grupp?? som jag kan vända mig till för att bearbeta faktumet att jag inte vann denna fina 50-tals bok...=)

☆Cel'Dara☆ sa...

Stackars Fru Pjöller! Men du.. gråt inte. Den finns att köpa på http://www.weblibris.se/