lördag, september 27, 2008

Pimp my vaskskåp!

Vaskskåp är i regel riktigt äckliga, och mitt eget är knappast något undantag.
Idag tog jag tag i eländet och (skurade först ordentligt förstås) piffade upp det lite med en bit av vaxduken som jag hade på bordet förut. För att vaxduken inte skulle glida omkring i skåpet la jag en bit halkskydd under, sånt som man har under mattor alltså. Biten som jag vek över brädan fästes med packtejp på baksidan.
Jag tycker det blev riktigt bra faktiskt. :-)
(Foto: Cel'Dara)

4 kommentarer:

Bettan sa...

Piffigt! Hur kom du på det?

☆Cel'Dara☆ sa...

Jag vet inte riktigt.. men jag tror jag har sett det på nån blogg eller nåt. :-)

Jana | FRÖKEN GRÖN sa...

Snyggt! Jag har faktiskt gjort något liknande här. Man öppnar och stänger ju det där skåpet några gånger per dag ... och är det både snyggt och ordning blir man lite gladare! : )

☆Cel'Dara☆ sa...

Jana: Ja du har så rätt så. Jag ler lite sådär nöjt varenda gång jag öppnar skåpet nu. :-)