tisdag, september 02, 2008

Michael + Pamela = sant?

Nu sägs det att Michael Jackson ska ha varit på dejt med Pamela Anderson... två gånger dessutom! Kan det verkligen stämma? Haha, vilket par dom skulle vara! Men vad skulle dom ha att prata om egentligen? Förutom plastikoperationer då alltså! ;-P

Jag älskar Michaels musik, har alltid gjort. När jag växte upp hade jag hela mitt rum tapetserat med bilder på honom, tror inte det fanns en millimeter av väggarna som syntes ens. Det känns skumt att han fyllde 50 år häromdan. Han är ju en sån som ska vara ung för alltid. En ikon kan ju inte åldras... Eller?

3 kommentarer:

Designtjejen sa...

Ojj. det känns knepigt.. dom två... men allt är möjligt.. haha
Kram

Jossan sa...

Detta har absolut inget med Michael Jackson att göra men jag måste bara säga: vilken härlig blogg du har! Gillar att den är så färgstark!

☆Cel'Dara☆ sa...

Jossan: Tack så mycket, vad glad jag blir! :-)