onsdag, september 03, 2008

Komsi, komsi... Lilla Kvartsi!

Jag har gått och velat angående den här väskan i flera månader. Ska jag ha den? Ska jag inte ha den? Ska jag verkligen köpa en Marimekko, dom kostar ju så mycket..?
För några veckor sen när jag var inne på 4her.nu och kollade på den för 37:e gången (eller nåt) så var den slut!!! Neeej! Jag blev helt förstörd. Mailade kundtjänst och frågade om dom skulle få in den igen för den färgen jag ville ha finns ju inte att beställa nån annanstans. Fick till svar att det skulle dröja ett par veckor tills den skulle komma in igen. Men sen tog det bara några dagar så mailade samma kille från kundtjänst igen, och talade om att den hade kommit in. Snacka om bra kundservice! Sånt gör mig glad! :-)
Efter att ha velat fram och tillbaks i ytterligare några veckor så slog jag äntligen till för några minuter sen. Nu är Kvartsi i grått och svart på väg hem till mig. Jag intalar mig att jag förtjänar den här eftersom jag faktiskt inte köpt mycket väskor på sistone.. och dessutom fick jag ju en stor peng av min finska (Ja ni ser ju, this is meant to be!) svärmor när jag fyllde år. Så komsi, komsi lilla Kvartsi.. jag tar emot dig med öppna armar!
(Collage av Cel'Dara med bild lånad härifrån.)

3 kommentarer:

Pjöller maja sa...

du kommer INTE att ångra dig, jag är helnöjd med min, perfekt form.och det är ju klart du är värd den!!!

Bettan sa...

Kul! Bra att du äntligen bestämt dig. Det tog ju ett tag :) Hoppas leveransen går snabbt!

☆Cel'Dara☆ sa...

Pjöllermaja: Jo modellen verkar kanonbra, Sammis syrra har en (fast i annat mönster) så jag har ju gått och sneglat på den länge nu. Klart jag är värd den, jag har lyckats övertala mig själv nu. ;-)

Bettan: Jepp, hoppas den kommer imorgon eller på måndag! :-)