söndag, september 28, 2008

Kom hem, jag svälter!

Det bästa med att vara hemma själv på helgen: Man kan göra lite som man vill. Inte för att vi har nåra skumma regler här eller nåt sånt. Men ni fattar vad jag menar... Till exempel så hade jag nog inte tagit itu med min vaskskåpspimpning ifall han hade varit hemma.
Ett annat plus är att man har datorn helt för sig själv. :-)

Det sämsta med att vara hemma själv på helgen: Att jag blir sittandes på tok för mycket framför datorn, vilket resulterar i ännu mer värk och ömma muskler. Inte alls bra.
Men det absolut sämsta är ändå att jag svälter! Jag kan inte komma mig för att laga mat eller knappt ens äta nånting alls när inte Sammi är hemma. Vilket leder till att jag kommer vara trött och sur och hungrig när han kommer hem ikväll. :-(

1 kommentar:

Jossan sa...

Åh vad jag känner igen mig i det du skriver! När min sambo inte är hemma så äter jag oxå uselt, sitter alldeles för länge framför datorn, lägger mig försent osv osv.