torsdag, september 18, 2008

Jag ska nog bli hemmafru ändå

Jag ska nog satsa på en karriär som hemmafru ändå.
Varför?
Jo, för då kan man få ha ett sånt här fint förkläde på sig. Tycker jag i alla fall. För på nåt vis känns det väl kanske lite overkill med ett förkläde för 495:- som man ändå bara skulle använda det max 3 ggr om året som det är nu. Men med det menar jag inte att jag bara står vid spisen max 3 ggr om året. Jag menar bara att som hemmafru skulle man nog hinna med en hel del mera bak och sånt där som man inte hinner med nu. Kanske? Eller vad vet jag? Vad gör en hemmafru egentligen?
(Bild lånad från Nytta Design)

4 kommentarer:

Kotteby sa...

Hahahahahah............
Fantastiskt roligt!

Gubben hade ju riktig humor.
Funderar på att sätta in en annons med min humor. Kan sluta hur som helst.

=)

☆Cel'Dara☆ sa...

Jo jag misstänkte att du skulle tycka det var kul. Jag kom direkt att tänka på din sovrumsrenovering när jag såg annonsen! Haha!
Det skulle ju nästan vara värt det att typ köpa ett kontantkort och sen skicka in en sån annons bara för att se vilka som ringer! :-D

Kotteby sa...

Har du sett http://www.bestofblocket.se/

Där finns bara sådana roliga annonser. men på tal om buggen....
Du ser verkligen det coola i det. Och det tackar jag dig för.

vem vet....min mulliga övertatuerade kropp kanske diggar bugg?

☆Cel'Dara☆ sa...

Ja jag vet, den sidan är hur kul som helst! :-D
Klart du kommer digga bugg, det är jag helt övertygad om. Go Kotteby!, säger jag! ;-)