torsdag, september 25, 2008

Jag har ingen bulle i ugnen, snarare kakor

Sen i julas har jag gått upp ca 5 kg. Dom senaste 2-3 kilona som kommit nu alldeles nyss är dom som syns mest. Men för fanken, jag har ju slutat röka! Min bästa vän Ciggen har bytts ut mot Kakan. So what??!
Och bara för att jag gått upp i vikt och Sammi har köpt kombi så tror folk att vi ska ha barn nu. Suuuck! Jag blir så trött.. Jag gillar kakor och vi ville ha en större bil, ok??! Jag vill ju inte ens ha barn. Men det är klart.. det är väl kanske inte alla som vet det. Men nu gör ni det om inte annat. Fast å andra sidan, folk som tror att jag är med barn lär ju ändå inte läsa min blogg.. :-/
Och ja, jag ska göra slut med Kakan och gänga mig med Frukten i stället. Snart...

1 kommentar:

Bettan sa...

Jag tycker du ska fortsätta med kakorna!