onsdag, september 03, 2008

Inget mer Idol för min del

Snälla påminn mig om att inte kolla på Idol-uttagningarna nånsin igen! Jag mår så dåligt och jag skäms så mycket så jag blir alldeles röd och svettig. Och får gåshud, av obehag alltså! Hur kan folk bara helt frivilligt göra bort sig så mycket i tv?? Jag fattar verkligen inte...
Och hon som sjöng idag som dessutom var musiklärare, hon sjöng så illa så jag visste inte vart jag skulle ta vägen! Att kolla på dom här uttagningarna är rena tortyren egentligen.
Dessutom saknar jag den gamla juryn. Dom här nya töntarna är bara jobbiga när dom skryter om vilka artister dom jobbat med, hur det var när dom där två (vad dom nu heter) var ihop osv osv. Nej, jag lägger ner.

2 kommentarer:

Tant Grön sa...

Jag ska försöka :-)

☆Cel'Dara☆ sa...

Tack Tant Grön, jag visste jag kunde räkna med dig! ;-)