fredag, september 05, 2008

Hyllpappret är tillbaka, tack och lov!

Det här ursnygga hyllpappret med mönster av Lotta Kühlhorn gör mig alldeles nostalgisk. Det som är i rött och grönt vill jag ha. Strunsamma om våra skåp och lådor är fräscha ändå, det blir ju ändå så mycket trevligare med hyllpapper. Varför finns knappt hyllpapper längre? Konstigt tycker jag.
Hur som helst så kan man i alla fall köpa detta på Designtorget. En rulle med 300 x 57 cm kostar 95:-

(Grafik av Cel'Dara, foto lånat från Designtorget)

4 kommentarer:

Tant Grön sa...

ÅHÅ! Vilket läckert hyllpapper, vill ha, vill ha!!! Har du kommit ihåg att låta bli att se på Idol idag då? Jag har en utmaning till dig på min blogg. Take it or leave it :-)

☆Cel'Dara☆ sa...

Tant Grön: Jag glömde faktiskt bort Idol helt och hållet idag, så jag klarade mig faktiskt!
Nu ska jag kolla in utmaningen. :-)

Junitjej sa...

Vilka läckra hyllpapper!!

Johanna.B sa...

Så fint! Hade en otroligt inspirerande föreläsning med Lotta Kühlhorn idag, hon är så duktig!

Kram
/Johanna