tisdag, september 09, 2008

Hoo-hoo... Jag har fått pippi på ugglor!

Jag såg fina uggleburkar på bloggen 70 kvadrat ikväll, och sen hittade jag dom på Tigers hemsida så småningom. Det finns muggar och skålar med samma motiv också. Visst är dom fina? Och så blir det ju extra fint när dom är billiga också förstås! På hemsidan står det att dom kostar 10 danska kronor, så då kostar dom väl typ.. 15:- här kanske?
Jag har vart insnöad på ugglor länge nu, men ändå har jag inte köpt en endaste ugglegrej. Men det får det minsann bli ändring på nu. För såna burkar bara måste jag ha. Man kan ju aldrig få för mycket burkar liksom.. Eller jo, det kan man nog. Och det har jag nog. Jag har massor av burkar men vet inte vad jag ska stoppa i dom! :-P
I Sverige finns ju Tiger bara i Lund och Malmö än så länge, så kanske att man skulle ta sig en tur mot Skåneland snart? Jag vill ju till Lagerhaus också och det finns ju i både Lund och Malmö med. Bra, bra! :-)
(Collage av Cel'Dara med bilder lånade från Tiger)

8 kommentarer:

Joanna sa...

Va söta de var. Jag har också fått ett litet ugglebegär. Har en som fyndats på Åhlens rea, Ove heter han (självklart har barnet i mig döpt honom).

☆Cel'Dara☆ sa...

Joanna: Nu blev jag ju nyfiken på din Ove! Har du bild på honom på din blogg kanske? :-)

Jessica sa...

Super fina muggar och skålar, verkar ju inte jätte dyra heller! Jag tycker du ska slå till! :)

makiato sa...

De var jättesöta!

Kotteby sa...

Vad barnen äter?
Barnen?

Ja, nedrans ja.
Jag har ju barn!!!

Jag glömde dem på dagis i förra veckan. Inte konstigt att jag har 46 missade samtal från Föräldrakooperativet Vasa Neon.

☆Cel'Dara☆ sa...

Kotteby: Haha! Om det inte vore för att jag nyss såg din frus svar på din blogg så hade jag nog ringt polisen snart! ;-P

Kalle sa...

sv: jaa finns så många idioter. att man kan göra så mot djur!

Mallaching sa...

Här fanns det jätttemycket roligt att läsa! Jag är ugglegalen med... Det där med spindlarna tror jag har med hösten att göra.. kallare ute.. men det är bara min teori.. hårhanddukarna kostar 50:-/st jag ska lägga ut fler bilder sen :)