tisdag, september 02, 2008

Fototriss: Detaljer

Jag har inte orkat engagera mig i Fototriss på sistone, men nu i söndags när jag såg att man denna veckan får välja fritt från dom teman som varit hittills så blev jag glad. Jag har grämt mig lite för att jag missade när temat var Detaljer, men nu fick jag ju ändå chans att göra denna. :-)
Jag har valt att fota små detaljer från vårt kylskåp, mina älskade magneter! Jag har mycket magneter, men dessa hör till mina favoriter. Särskilt Babuschkorna som jag fick hem med posten idag. Dom är så fina och jag vill ha många, många mer!
Och så gillar jag min Eva Eastwood-magnet som jag gjort själv av ett foto som jag tog på henne på en spelning härom året. :-)


Klicka på collaget för förstoring! (Foto: Cel'Dara)

4 kommentarer:

Bettan sa...

Vilka fina bilder! Karamellen fick oxå vara med där på ett hörn! Hur stora är Babuschkorna?

☆Cel'Dara☆ sa...

Bettan: tack, tack! :-)
Babuschkorna är 5,8 cm. Så dom är rätt stora. :-)

nordqvist.cc - fotoblogg sa...

Fina färger på bilderna.

Fröken S. sa...

Vad kul att du gillar mina bilder :) Jättefina bilder på din blogg också!