torsdag, september 18, 2008

Fegade ur i sista sekunden

Ifall någon undrar så blev det ingen Bettie-lugg. Jag fegade ur i sista sekunden. Och det var nog lika bra det för jag hade säkert ångrat mig ändå.
Nu är håret en aning kortare än förut, men betydligt mer uppklippt och urklippt. Skönt! Jag har tjockt hår och massor av hår och det är så jobbigt med allt onödigt hår så jag känner mig nöjd nu när jag blivit av med en del. :-)
Luggen är rätt mycket kortare, men fortfarande sidbena. Det vore nog enklare egentligen ifall jag tog en bild på mig själv och la upp här istället för mina inte särskilt målande beskrivningar. Men jag orkar inte. Plus att jag verkligen inte gör mig på bild. Ska Sammi ta en bild på mig så gör jag bara konstiga, stela miner. Och ska jag ta en bild på mig själv ser jag inte lika stel ut, men ändå minst lika konstig. :-/

2 kommentarer:

Linnea sa...

För det första gör du dig på bild och för det andra är jag nyfiken! Så - du kan väl lägga upp en bild så vi får se - jag är säker på att jag inte är den enda... =)

Och jag håller såklart tummarna för att den "nya" lägenheten ska bli er! =)

☆Cel'Dara☆ sa...

Kolla på bilden i ikea-inlägget så syns frillan litegrann iaf. ;-P
Lägenheten var inget att ha så det blev inget. :-/