fredag, september 19, 2008

Dags för tumhållning igen

Imorgon kl 10:00 ska vi kolla på en lägenhet igen.
Den ligger lite utanför stan, men inte så väldigt långt. Tror det kan vara 15-20 minuters promenadsavstånd till mitt jobb därifrån, om jag fattat rätt när jag kollat på kartan.
Annonsen lyder: "Påkostad lägenhet med tvättmaskin och torktumlare. Helkaklat badrum, spis med keramikhäll, kabeltv, bredband, balkong, parkering. 3 rum, 86 kvm, hyra 6429:-" Så detta låter ju lovande. Nästan lite för lovande! Särskilt med tanke på att vi får komma och kolla på den. Alla andra som låtit såhär bra har antingen vart för dyra eller så har vi inte ens fått komma och kolla.
Nu ska jag sätta kameran på laddning, så ifall det är nåt att ha så kommer jag ta lite bilder imorgon. Håll tummarna för oss nu (igen)!

10 kommentarer:

ingegerd sa...

hoppas ni får lägenheten!!jag håller ivarjefall tummarna!

Dilldall-Nina sa...

Spenning i hverdagen med andre ord. Ønsker dere lykke til! - Og holder tomler selvfølgelig ;0).

☆Cel'Dara☆ sa...

Ingegerd och Dilldall-Nina: Tack för tumhållningarna, men tyvärr hjälpte det inte... Lägenheten var inget att ha. :-(

Therese sa...

Åhhh, vad tråkigt det är bara att leta vidare, någonstans finns eran dröm. Ge inte upp..

mvh Therese från Soliga Borås ; - ))

Eva sa...

hej och tack för kommentaren.
Jo det är ett Spiratyg och det med bladen är från Almedahls. Har köpt det tidigare och sytt gardin i ett av rummen, gillar det så mycket så det fick bli lite mera tyg.

Linda P sa...

Håller tummarna! Men det är så j-kla svårt att skriva nu bara ;) fognfm bvxbsophnsx

Linda P sa...

Ahhh har du redan varit där--

☆Cel'Dara☆ sa...

Linda P: Jo, jag skrev fel. Jag skulle ju skrivit idag, tänkte inte på att det var mitt i natten när jag skrev så det hade redan blivit ny dag ju! x-D

Kotteby sa...

Är det en bostadsrätt?

15 min. promenad låter ju som bra avstånd.


Bugg....hmmm...vi får se.

☆Cel'Dara☆ sa...

Kotteby: Det var en hyreslägenhet. Men den var bara skit. :-(
15 min. promenad till jobbet är ok. Men nu har jag bara ca. 5 min., så jag är bortskämd! ;-P
Och jo, bugg är bra! :-)