fredag, september 26, 2008

Dagens asgarv

Visste ni att Alexander Skarsgård spelar vampyr i en amerikansk vampyrserie som heter True Blood? Såhär ser i alla fall hans karaktär ut.
Så mycket som jag skrattade när jag såg den här bilden har jag inte gjort på evigheter kan jag säga! Han ser ju bara så jäkla rolig ut! Jag kan liksom inte ta det på allvar. Det känns så bisarrt på nåt sätt. Och jag har inte ens sett serien. Men lite nyfiken är jag allt kan jag erkänna. Jag är ju lite av en sucker (haha, så vitsig jag var helt omedvetet!) för vampyrfilmer. Och övernaturliga grejer i största allämnhet förstås. Nån som har sett serien? Är den bra? Jag tvivlar på det i och för sig.. men det kan ju vara kul att höra nån annans åsikt.
(Bild lånad härifrån.)

1 kommentar:

zagabå sa...

Hei! Jeg har sett de 3 første episodene. Serien er litt merkelig synes jeg. Den bryter litt med hva som vi oppfatter som "ekte" vampyrer... Om du vil kan du lese mitt inntrykk av serien på: http://zagabaa.wordpress.com/2008/09/18/god-hates-fangs/
Der ligger også et filmklipp av de 4 første minuttene fra episode 1.
Hilsen zagabå :-)