torsdag, augusti 21, 2008

Tävling igen, vinn ett snyggt kakfat!

Hoppas ni inte tycker jag är tradig (blekingst ord tror jag..? = trist, jobbig) när jag gör tävlingsinlägg hela tiden. Men jag älskar att vara med i tävlingar, särskilt när det är fina grejer i vinstpotten!
Den här gången är det Lisas inredningsblogg som har en tävling där man kan vinna ett snyggt kakfat från Favoritsaker.se
Kakfatet heter Babell och kommer från Koziol.
Jag tycker det är så läckert! Har gått och spanat på det i en butik här i stan länge nu, men har såklart inte kommit mig för att köpa det. För hur ofta dukar man fram så mycket kakor egentligen? Max 2 ggr om året här hemma hos oss, max! Men jag måste ju säga att ifall jag vann ett sånt här, i rött eller turkost, så hade det känts mycket mer motiverande att ställa sig och baka inför Sammis stundande födelsedag! ;-)
Det som är så bra är att man inte behöver ha någon blogg för att vara med i den här tävlingen! Men man måste förstås ange sin mailadress när man kommenterar i Lisas tävlingsinlägg. Så gå in och tävla nu hörrni, och lycka till!

2 kommentarer:

Rosa Hemmet sa...

Ellos hade en hel del snyggt i den senaste katalogen, helt klart! jag är ett stort fan av mjukisbrallor och huvtröjor på jobbet (och hemma i soffan så klart) så den randiga tröjan hade inte suttit fel! Kakfaten är man ju såklart med och tävlar om, de är ju supersnygga! trevlig helg:)

☆Cel'Dara☆ sa...

Rosa hemmet: Ja, luvtröjor är härligt! Nästan det enda jag använder, såväl hemma som på jobbet.
Den randiga var verkligen supermysig, så den kan jag rekommendera. Lite tunnare i materialet, men mycket ludd inuti. :-)
Dock är den rätt så tajt över bysten och höfterna (lite längre modell än vanligt) så jag funderar på att byta till en större. Inte kul om den krymper i tvätten ju!