måndag, augusti 25, 2008

Tjoho, vad glad jag är!



Jag har fått denna förnämliga utmärkelsen av Pjöller Maja, och jag är mäkta stolt kan jag tala om! :-)

Med utmärkelsen följer lite instruktioner:
1. Man ska länka till den som man fått den ifrån.
2. Man ska nominera minst 7 andra bloggar som man gillar, och länka till dessa.
3. Man ska skriva till dom man har nominerat och tala om att dom blivit nominerade.


Det är ju inte helt lätt att komma fram till vilka man ska nominera, för det finns hur mycket fina bloggar som helst! Men jag har valt att nominera bloggar som på ett eller annat sätt inspirerar mig. Dom här har jag slutligen kommit fram till (i alfabetisk ordning, för ordningens skull!) :
Blixman
Fyrabarnsmamman
Hallakulle bygger bo
Inredningskaos på 45m²
I Veras Hus
Makiato
Pink Friday

7 kommentarer:

Eva sa...

Tack gulliga du! :o))

makiato sa...

Jag känner mig hedrad av att du valt in min blogg i denna härliga skara. Tack så jättemycket!
/makiato

Perislja sa...

Tack för äran! Blir så glad att kunna inspirera. Du inspirerar också massor!!!

Iris sa...

Nämen man tackar så mycket :) Vad glad jag blev nu!

Lisa sa...

Gud va skoJ! tack så jätte mycket :)

hallakulle sa...

Åh, så glad jag blir!!!! Tackar ödmjukt!

☆Cel'Dara☆ sa...

Allihopa: Det var så lite så. Kul att ni blev glada! :-)