torsdag, augusti 21, 2008

Snacka om snabb leverans!

Jag beställde ju lite kläder från Ellos i måndags. Och för en liten stund sen fick jag sms om att paketet kan hämtas redan i eftermiddag. Snacka om snabb leverans! Så snabbt har jag nog aldrig fått nånting från dom större postorderföretagen tidigare.
Nu är det i och för sig bara jackan och skorna som kommer idag, linnena och sjalen kommer inte förrän efter den 25:e september. Men det är ju jackan och luvtröjan jag är mest spänd på, i synnerhet jackan. Det andra kan gott vänta litegrann, det gör mig inget. Hoppas verkligen att jackan lever upp till mina förväntningar nu också. :-)

2 kommentarer:

Linda P sa...

Kul när det går så snabbt!!

☆Cel'Dara☆ sa...

Linda P: Ja, sånt uppskattas! Finns ju inget värre än att vänta på paket, jag är så otålig av mig.
Blev hyfsat nöjd med grejerna också, förutom jackan som var stor som ett tält. Men det blir säkert bra när jag fått den bytt till en mindre! :-)